.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعهد كاري در كشور نهادينه نشده است

روح‌الله قهرماني چابك در همايش شوراهاي آموزش و پرورش گيلان افزود: در حال حاضر اراده متعهد بودن وجود دارد اما به دليل عدم وجود آموزش‌هاي لازم هنوز اين تعهد كاري در لايه‌هاي مختلف جامعه وجود ندارد.

وي با بيان اينكه نتوانسته‌ايم از امكانات، ثروت‌ها و فرصت‌هاي كشور استفاده كنيم، تصريح كرد: همه مسائل كشور زير تاثير اين مشكل است.

استاندار گيلان با اشاره به اهميت نقش آموزش و پرورش در ارتقاي جوامع اظهار داشت: مهم نيست كه در بخش آموزش و پرورش كارهاي بسياري انجام شود، بلكه اثربخشي و كيفيت كار بايد مورد توجه قرار گيرد.

قهرماني چابك مهم‌ترين عامل ارتقاي كيفيت فعاليت‌ها را تحقيق، مطالعه و بررسي آنها دانست و خاطرنشان كرد: مطالعه و تحقيق بايد بين دانش‌آموزان نهادينه شود.

وي با تاكيد بر ضرورت تقويت اعتماد به نفس و شخصيت دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموزان بايد بياموزند كسي كه مي‌خواهد سبب كمال جامعه شود به مخاطبان خود احترام مي‌گذارد.

قهرماني چابك تصريح كرد: اينكه برخي مي‌گويند ما اهل خدمتيم و هر چه داريم براي مردم است تعارف بوده زيرا تا فردي براي خودش چيزي نخواهد براي مردم هم نمي‌خواهد.

استاندار گيلان توجه به حقوق مردم و يكسان دانستن حق آنها را نكته‌اي مهم توصيف كرد و بيان داشت: در كشور بايد شرايطي ايجاد شود تا كساني كه امانت مردم را در دست دارند حقوق كامل مخاطبان خود را به رسميت شناخته و در عين حال آنچه صحيح و به نفع نظام اسلامي است، انجام دهند.

وي با يادآوري خاطرات 30 ساله انقلاب، استقرار نظام اسلامي در كشور را حاصل مجاهدت‌ها، شهادت‌ها و رياضت‌هاي مكرر دانست و افزود: اگر امروز در ميان دانشجويان يا دانش‌آموزان مقاطع بالا نارسايي‌هايي وجود دارد به دليل كم‌كاري و عدم انسجام صحيح كارها در سال‌هاي نوجواني آنها است.

قهرماني چابك با بيان اينكه آشوبگران و اغتشاشگران را محكوم مي‌كنيم، ادامه داد: اين آشوبگري‌ها معلول‌هايي هستند كه بايد علت‌هاي آن را پيش‌بيني مي‌كرديم.

به گفته استاندار گيلان نمي‌توان منتظر وقايع نشست و بعد به فكر چاره افتاد.

وي تاكيد كرد: اگر مي‌توانستيم انسان‌هاي درستي تربيت كنيم اين مشكلات به وجود نمي‌آمد.

قهرماني چابك با اشاره به اينكه همه درآمد استان صرف جمع‌آوري زباله، فاضلاب، پسماندها و پساب‌ها مي‌شود، تصريح كرد:450 ميليارد تومان براي اين كار هزينه مي‌شود كه اگر انسان‌ها درست تربيت مي‌شدند اين هزينه‌ها به گردن دولت نمي‌افتاد.

استاندار گيلان بهترين روش براي تربيت صحيح دانش‌آموزان را تشويق آنها به مطالعه و تفكر عنوان كرد و افزود: امكانات مطالعه در كشور وجود ندارد و با وجودي كه اين امكانات هزينه هم ندارد اما هنوز اقدام مناسبي در اين باره صورت نگرفته است.

به گفته وي در كشور ما تنها توصيه و ادعاي مطالعه ديده مي‌شود اما كمتر كسي اهل مطالعه است.

قهرماني چابك تاكيد كرد: در نظام آموزش و پرورش امكانات آموزشي، تجهيزات و تعداد معلمان چندان مهم نيست بلكه جامعه بايد فكور بوده و هر كس بداند كه در سرنوشت جامعه تاثيرگذار است.

استاندار گيلان با اشاره به قاچاق چاي، بنزين، نفت، مواد مخدر و ... از مرزهاي كشور گفت: همه اين مسائل ضررهاي مالي و جاني فراواني براي كشور دارد كه بنيان‌هاي اجتماعي كشور را متلاشي مي‌كنند تنها به اين دليل كه در تربيت فرزندان كشور بي‌توجهي شده است.

وي خاطرنشان كرد: اگر مي‌خواهيم ارزش‌هاي انقلاب حفظ شود بايد به مردم بياموزيم كه با تفكر و تعقل از خود محافظت كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.702 seconds.